Wirtualna konferencja Biznesu Online

Poznaj sekretne strategie i taktyki, dzięki którym zaangażujesz społeczność w social media, przekonasz ją do siebie i sprzedasz swoje produkty lub usługi

Data

11 marca 2021
czwartek

Czas

Start: 10:00 - 16:00

100% online

Pełnowartościowe szkolenie bez wychodzenia z domu!

Zbuduj przewagę konkurencyjną, aby klienci wybierali Ciebie

Życie i biznes toczą się w internecie. Każda branża zauważa, że zrobiło się tłoczno, więc konkurencja o klientów jest coraz bardziej intensywna. Wybiorą Ciebie czy konkurencję?

Bez klientów przynoszących pieniądze do biznesu, nie da się przetrwać, nie mówiąc już o prosperowaniu na dobrym poziomie, dającym bezpieczne życie. Dlatego musisz SKUTECZNIE DOCIERAĆ do potencjalnych klientów i mieć POWTARZALNY SYSTEM SPRZEDAŻY!

Wiem, że o tym wiesz. I wiem, że często nie jest to takie łatwe we wdrożeniu, bo branża nie śpi, a klienci uodparniają się na marketing i sprzedaż.

Dlatego przygotowałam dla Ciebie 5 edycję Online Summit i zaprosiłam ekspertów oraz praktyków biznesu internetowego, aby podzielili się z Tobą tym, co aktualnie DZIAŁA i pozwoli Ci zbudować przewagę konkurencyjną!

6 aspektów budowania skutecznego biznesu online
które wyczerpująco omówimy podczas konferencji:

Pozycja eksperta

Wizerunek eksperta błyskawicznie przyciąga klientów i buduje ich zaufanie. Jednak nie wystarczy tak siebie nazwać! Na to składa się kilka konkretnych czynników, które musisz pokazać, aby być wiarygodnym.

Sprzedaż w sieci

Skuteczne zamykanie sprzedaży w internecie to nie to samo, co sprzedaż face to face. Dowiedz się, jak możesz przenieść swoją wiedzę o klientach i doświadczenie, aby być skutecznym w wirtualnym świecie!

Email marketing

Baza kontaktów to źródło pieniędzy. Email marketing to od lat wiodący kanał sprzedaży i to przez długo się nie zmieni! Poznaj sposoby na skuteczne kampanie email marketingowe.

Instagram

Ludzie spędzają na Instagramie mnóstwo czasu. To jeden z kanałów o największym zaangażowaniu, dlatego warto pokazać się tam, aby dotrzeć do potencjalnych klientów.

Strategia marki

Dzisiaj nie wystarczy po prostu mieć strony i “być w internecie”. Dzisiaj liczy się przemyślane działanie, aby wyróżnić się na tle konkurencji i stać się najlepszym wyborem dla klientów.

Wystąpienia publiczne

Format wideo, czyli webinary, LIVE, story i filmy to najbardziej angażujące treści. Dlatego czas poznać sposoby na utrzymanie uwagi widzów i nabrać swobody w wystąpieniach online.

Dołącz do konferencji, aby wdrożyć nasze najlepsze rozwiązania w swoim biznesie!

Poznaj prelegentów 5 edycji Online Summit

i sprawdź szczegóły każdej prelekcji!

Magdalena Pawłowska

Jak stworzyć wirtualny produkt (np. kurs online), który zrobisz w zaciszu własnego domu, nawet jeśli dopiero zaczynasz.

10:00 - 11:20

Dowiesz się

Autorka #1 best selling książki „Jedna kampania do wolności” nominowanej TOP10 biznesowych książek 2018 ECONOMICUS, twórca licznych kursów online i szkolenia KAMPANIA WOW, ekspert online marketingu, przedsiębiorca, host podcastu Marketing MasterClass (ponad 150.000 pobrań).

Współpracuje z ekspertami budując ich biznesy online w oparciu o sprzedaż produktów online. Radzą się jej znani autorzy, trenerzy i osoby showbiznesu, jak zmonetyzować ich obecność w Internecie.

Przychód w biznesie Magdaleny za rok 2019 wyniósł 1.700.000 zł na sprzedaży kursów online i szkolenia.

Magdalena na swoim koncie ma wiele udanych kampanii dla klientów zewnętrznych, m.in. dla jednego, dostarczyła klientów o wartości zakupowej 2,4 miliona PLN podczas dwumiesięcznej kampanii online, przy innej ponad 1 milion PLN przychodu w 15 dni, oraz 600 tysięcy PLN przychodu w 5 dni.

Współtworzyła strategie digital marketingowe dla najpopularniejszego psychologa w Polsce – Mateusza Grzesiaka, i dwie z nich przeprowadziła jako project manager. Innymi klientami byli m.in. mBank, Groupon.

Misją Magdaleny jest edukacja przedsiębiorców w zakresie tworzenia produktów online, czyli opakowania i sprzedaży ich wiedzy w formie produktów internetowych. Wierzy, że dobrze prosperujący biznes jest fundamentem szczęśliwej rodziny.

Lidia Buksak

Jak występując online przekonywać do siebie, swoich pomysłów i produktów.

11:30 - 12:20

Dowiesz się

Jestem trenerem wystąpień publicznych, logopedą medialnym, autorką bestsellera „Szkoła Mówców” i członkiem Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców.  Specjalizuję się w pracy menedżerami, a szczególnie z zarządami i prezesami. Pracowałam w bardzo różnych branżach, od finansowej, przez IT aż do firm produkcyjnych. Wykładam na wyższych uczelniach, na studiach MBA i jestem mówcą na eventach firmowych i konferencjach biznesowych. Od 25 lat szkolę, konsultuję i doradzam osobom występującym publicznie, jak mówić, żeby ludzie nas słuchali, podążali za nami i jak skutecznie sprzedawać ze sceny i w mediach Przez 18 lat uczyłam w telewizji skutecznego przekazu i zachowania przed kamerą najbardziej znanych dziennikarzy w Polsce.

Pomagam osobom, które chcą skutecznie się komunikować z innym ludźmi i rozwijać swoje biznesy dzięki umiejętnościom wystąpień publicznych offline i online.

Uwielbiam uczyć i widzieć jak moi klienci stają się świetnymi mówcami. I… jestem w tym naprawdę dobra!

Mariusz Łodyga

Dlaczego silna marka potrzebuje dobrej strategii?

12:30 - 13:20

Dowiesz się

Strateg, trener, konsultant – specjalizuje się w strategicznym marketingu – personal & business branding. W biznesie od 16 lat. Założyciel i właściciel marki Premium Consulting. 

Przeprowadził ponad 250 projektów szkoleniowo-doradczych. Pracuje na zlecenie firm prywatnych, instytucji państwowych oraz uczelni wyższych, takich jak: Allegro, Santander, Raiffeisen Polbank, Domiporta, Orange, Warta S.A., BGŻ PNB Paribas, Ministerstwo Rozwoju, Uniwersytet Medyczny w Lublinie, Wyższa Szkoła Informatyki i Ekonomii w Krakowie, Sprawny Marketing, Netguru, Urząd Miasta Kalisz, Urząd Miasta Wronki, Rzeczpospolita, Festiwal Fantastyki PYRKON oraz kilkuset firm z segmentu małych, średnich i dużych przedsiębiorstw na terenie całego kraju.

Swoją karierę jako przedsiębiorca rozpoczął w 2003 roku. Od samego początku związany był z brandingiem oraz marketingiem.

Obecnie największą szansę widzi w marketingu opartym na doskonałej strategii co w połączeniu z technologią oraz narzędziami pozwala firmom jego klientów rosnąć w biznesową siłę i zdobywać udziały w rynku.

Maciej Aniserowicz

Czy to prawda, że 'money is in the list?' Wielomilionowe kampanie (bez reklam!) twierdzą, że tak!

13:30 - 14:20

Twórca programistycznego imperium devstyle ;), autor książki Zawód: Programista i założyciel slowbiz.pl. Produkuje i wydaje szkolenia online. Od lat opiera swój biznes o listy mailowe. W e-mail marketingu kieruje się jedną zasadą: robię taki mailing, jaki sam chciałbym otrzymywać! (i to rewelacyjnie działa)

Rafał Kujawa

Permission Marketing na Instagramie - strategia sprzedażowa na wielkie zyski z niewielkich profili.

14:30 - 15:20

Dowiesz się

Internetowy przedsiębiorca z 10 letnim doświadczeniem.
Stosując kreatywne metody wywoływania głębokiego zaangażowania w Social Media, uzyskuje wysokie wyniki sprzedaży nawet na początkowych etapach budowania społeczności. Nie trzyma tych metod w tajemnicy.

Zarejestruj się, aby dołączyć do konferencji na żywo:

© Magdalena Pawlowska 2021