SOBOTA, 2 maja 2020
10:00 - 18:00 CET | Przerwa 13:20-14:00
Pełnowartościowe szkolenie bez wychodzenia z domu!
Konsekwencje wybuchu pandemii z dnia na dzień przewróciły Twój biznes i życie do góry nogami?! I jak zawsze musisz liczyć tylko na siebie, bo obietnice polityków nie zapłacą Twoich rachunków ani nie utrzymają rodziny?
Właśnie dla takich osób przygotowałam całodniową, bezpłatną konferencję online. Wraz z zaproszonymi praktykami biznesu online pokażemy Ci nie tylko, jak przetrwać ten trudny czas, ale w efekcie, jak wzmocnić Twoją działalność, aby w przyszłości była odporna na kryzysy.
Spędź z nami jeden dzień, aby zdobyć wiedzę, która zaprocentuje już w najbliższych tygodniach po wdrożeniu.
Do zobaczenia!
Magdalena Pawłowska
Sam pomysł, aby zacząć działać w internecie to za mało. Musisz zaplanować na czym zarobisz, jak wdrożysz nowe produkty do swojego biznesu oraz w jaki sposób zdobędziesz klientów i jak im sprzedasz.
Wiele usług i produktów traci sens bytu i trzeba wymyślić je na nowo, dopasować do nowych wymagań klientów i zapewnić ich o tym, że wciąż otrzymają najlepszą jakość.
Niepewność o jutro zawsze powoduje stres, nawet, jeżeli masz nerwy ze stali. Dlatego jako przedsiębiorca musisz dbać każdego dnia o swoje myśli.
Aby biznes online się kręcił, potrzebujesz budować swoją społeczność lojalnych klientów w różnych kanałach komunikacji.
Bez klientów nie ma biznesu! Dlatego dowiesz się, jak do nich dotrzeć, aby skalować biznes online i zwiększać zyski szybciej niż rosną koszty.
Sprzedaż w internecie różni się od sprzedaży na żywo, dlatego poznasz metody, dzięki którym Twoje wirtualne produkty będą rozchwytywane!
W obecnej sytuacji posiadanie produktów dostępnych dla klientów w 100% online to już nie jest dodatek do biznesu, to pozycja obowiązkowa. Na tej sesji dowiesz się, jakie masz możliwości w tej dziedzinie. Poznasz cały wachlarz produktów oraz dowiesz się, jak wybrać to, co Tobie przyniesie najlepsze korzyści.
Autorka #1 best selling książki „Jedna kampania do wolności” nominowanej TOP10 biznesowych książek 2018 ECONOMICUS, twórca licznych kursów online i szkolenia KAMPANIA WOW, ekspert online marketingu, przedsiębiorca, host podcastu Marketing MasterClass (ponad 150.000 pobrań).
Współpracuje z ekspertami budując ich biznesy online w oparciu o sprzedaż produktów online. Radzą się jej znani autorzy, trenerzy i osoby showbiznesu, jak zmonetyzować ich obecność w Internecie.
Przychód w biznesie Magdaleny za rok 2019 wyniósł 1.700.000 zł na sprzedaży kursów online i szkolenia.
Magdalena na swoim koncie ma wiele udanych kampanii dla klientów zewnętrznych, m.in. dla jednego, dostarczyła klientów o wartości zakupowej 2,4 miliona PLN podczas dwumiesięcznej kampanii online, przy innej ponad 1 milion PLN przychodu w 15 dni, oraz 600 tysięcy PLN przychodu w 5 dni.
Współtworzyła strategie digital marketingowe dla najpopularniejszego psychologa w Polsce – Mateusza Grzesiaka, i dwie z nich przeprowadziła jako project manager. Innymi klientami byli m.in. mBank, Groupon.
Misją Magdaleny jest edukacja przedsiębiorców w zakresie tworzenia produktów online, czyli opakowania i sprzedaży ich wiedzy w formie produktów internetowych. Wierzy, że dobrze prosperujący biznes jest fundamentem szczęśliwej rodziny.
Emilia prowadzi innowacyjny, stacjonarny biznes edukacyjny dla dzieci i ma świetne wyniki w marketingu online. Dlatego, kiedy z dnia na dzień pojawiła się obowiązkowa kwarantanna, dosłownie w kilka dni przekształciła szkołę językową w szkołę online, aby zapewnić ciągłość zajęć swoim podopiecznym i utrzymać obroty.
Specjalistka nowoczesnej edukacji, przedsiębiorca, założycielka Stacji Dobrego Czasu, mama czterech wspaniałych córek.
Współpracuje z rodzicami i edukatorami promując nowoczesne rozwiązania edukacyjne dla dzieci. Pomaga placówkom oświatowym wdrażać rozwiązania, na których pracuje. Rodzicom pomaga w planowaniu rozwoju osobistego ich dzieci, edukatorom odchodzić od systemu pracy podawczej na rzecz pracy projektowej oraz zarządzania grupą dzieci.
Specjalizuje się w poszukiwaniu nowoczesnych rozwiązań edukacyjnych testując i wdrażając te rozwiązania do oferty Stacji Dobrego Czasu oraz promując je wśród innych placówek edukacyjnych.
Od dawna nie jest tajemnicą, że to, jak się czujemy, w dużej mierze zależy od tego, co dzieje się w naszej głowie. Od myśli, na których się skupiamy, nastawienia do zastanej sytuacji i umiejętności zmiany torów myślowych, pomimo niesprzyjających sytuacji, Na tej prelekcji nauczysz się pielęgnować wspierające myśli i odpuszczać negatywne.
Ewelina jest absolwentka psychologii i neuronauki Queens College. Pracowała w klinice psychiatrycznej w Nowym Jorku, gdzie była specjalistą od terapii grupowych. Wypadek i choroba przyczyniły się do odkrycia przez nią innych metod pracy z ludźmi. Wykorzystuje w nich wszystkie aspekty naszego istnienia: psychiczny, mentalny i duchowy. Jej filozofią wykorzystywaną w metodzie ODKRYWANIA jest to, że jesteśmy cudem do odkrycia, a nie problemem do naprawienia.
Nowa rzeczywistość wymaga nowych działań i aktualizacji dotychczasowego podejścia niemal w każdym aspekcie biznesu. Fryderyk poprowadzi Cię przez 3 kluczowe elementy, dzięki którym Twój biznes dalej będzie dobrze funkcjonował i pojawią się w nim nowi klienci.
Reklamy w mediach społecznościowych od dawna przestały być opcjonalne i każdy biznes zarabiający online powinien z nich korzystać. Jednak w coraz bardziej rozbudowanym systemie do tworzenia reklam, czeka na nas wiele pułapek, obracających ambitne cele w słabe wskaźniki w tabelce… Dowiedz się, jak wyeliminować 10 najczęstszych błędów i podnieść skuteczność swoich działań reklamowych.
Kreator Marketingu Internetowego.
Właściciel platform edukacyjnych z zakresu sprzedaży i marketingu internetowego. Specjalista w wykorzystaniu Social Media do celów biznesowych, tworzeniu baz mailingowych oraz przeprowadzania kampanii sprzedażowych.
Prowadzi liczne szkolenia na żywo oraz online, na których już ponad 5000 uczestników miało okazję poznać najnowsze systemy do generowania sprzedaży w sieci i nie tylko. Jako konsultant wielu firm w Polsce doradza, oraz wdraża systemy sprzedażowe, które za zadanie mają zautomatyzować proces obsługi Klienta.
Założyciel Akademii Sukcesu w 2012 roku, miejsca gdzie młodzi przedsiębiorcy otrzymują wiedzę z zakresu zarządzania firmą i budowania relacji z Klientami. Od drugiej połowy 2014 roku prowadzi specjalną grupę kursantów platformy mindster.pl dzięki której wiele polskich start-upów w krótkim czasie nabrało dużego rozpędu rozwojowego.
Przeróżne biznesy walczą w nowej, bezprecedensowej sytuacji o utrzymanie się na powierzchni, o to, żeby w ogóle coś zarabiać. Z drugiej strony, tak gwałtowana zmiana rodzi wiele nowych szans i okazji finansowych, jeśli tylko potrafimy je dostrzec i połączyć z rozwiązywaniem realnych problemów, jakich doświadczają teraz ludzie.
Już Karol Darwin powiedział, że przetrwają Ci, którzy posiadają największą umiejętność adaptacji do nowych warunków. Właśnie o tym, jak piwotować i zaadaptować siebie, swoją firmę oraz finanse do wyzwań czasu kryzysu dowiesz się z tej prelekcji.
Cyfry nie kłamią. Czasami ludzie kłamią na ich temat. Kiedy nauczysz się po prostu widzieć liczby, zobaczysz prawdziwą ocenę sytuacji. Janina pokaże Ci, jak przerobić rzędy liczb w tabelach i enigmatyczne wykresy, na konkretne wnioski, które pomogą Ci rozwijać biznes.
Komendant komedii w Janinadaily.com oraz wirtuoz statystyki na Trinity College w Dublinie. Umie liczyć, opowiadać i opowiadać o liczeniu. W jej historiach zasób słów jest tak bogaty, że mógłby samodzielnie spłacić cały dług publiczny Grecji. Posiada następujące osiągnięcia życiowe:
1. Pisze bloga o swojej pracy na uczelni, mężu z politechniki i badaniach naukowych o kurach, a ponad 70 tysięcy ludzi chce to czytać
2. Nagranie z wykładu o statystyce, który wygłosiła na TEDx Koszalin, ma ponad 60 000 wyświetleń i było przez moment popularniejsze niż wideo Zenka Martyniuka
3. Oprócz Polski, występowała również w Berlinie i w Oxfordzie, i wszędzie strasznie śmiano się z jej żartów o odchyleniu standardowym.
4. Wyplotła kiedyś koszyk z kabanosów na FB Live i 65 000 ludzi to obejrzało.
© Magdalena Pawlowska 2020