WTOREK: 31 marca 2020
9:00 - 19:30 CET | Przerwa 13:00-14:00
Pełnowartościowe szkolenie bez wychodzenia z domu!
Konsekwencje wybuchu pandemii z dnia na dzień przewróciły Twój biznes i życie do góry nogami?! I jak zawsze musisz liczyć tylko na siebie, bo obietnice polityków nie zapłacą Twoich rachunków ani nie utrzymają rodziny?
Właśnie dla takich osób przygotowałam całodniową, bezpłatną konferencję online. Wraz z zaproszonymi praktykami biznesu online pokażemy Ci nie tylko, jak przetrwać ten trudny czas, ale w efekcie, jak wzmocnić Twoją działalność, aby w przyszłości była odporna na kryzysy.
Spędź z nami jeden dzień, aby zdobyć wiedzę, która zaprocentuje już w najbliższych tygodniach po wdrożeniu.
Do zobaczenia!
Magdalena Pawłowska
Sam pomysł, aby zacząć działać w internecie to za mało. Musisz zaplanować na czym zarobisz, jak wdrożysz nowe produkty do swojego biznesu oraz w jaki sposób zdobędziesz klientów i jak im sprzedasz.
Wiele usług i produktów traci sens bytu i trzeba wymyślić je na nowo, dopasować do nowych wymagań klientów i zapewnić ich o tym, że wciąż otrzymają najlepszą jakość.
Niepewność o jutro zawsze powoduje stres, nawet, jeżeli masz nerwy ze stali. Dlatego jako przedsiębiorca musisz dbać każdego dnia o swoje myśli.
Aby biznes online się kręcił, potrzebujesz swojego miejsca w sieci, czyli strony www oraz kanałów komunikacji, w których zbudujesz zaangażowaną społeczność.
Bez klientów nie ma biznesu! Dlatego dowiesz się, jak do nich dotrzeć, aby skalować biznes online i zwiększać zyski szybciej niż rosną koszty.
Sprzedaż w internecie różni się od sprzedaży na żywo, dlatego poznasz metody, dzięki którym Twoje wirtualne produkty będą rozchwytywane!
W obecnej sytuacji posiadanie produktów dostępnych dla klientów w 100% online to już nie jest dodatek do biznesu, to pozycja obowiązkowa. Na tej sesji dowiesz się, jakie masz możliwości w tej dziedzinie. Poznasz cały wachlarz produktów oraz dowiesz się, jak wybrać to, co Tobie przyniesie najlepsze korzyści.
Autorka #1 best selling książki „Jedna kampania do wolności” nominowanej TOP10 biznesowych książek 2018 ECONOMICUS, twórca licznych kursów online i szkolenia KAMPANIA WOW, ekspert online marketingu, przedsiębiorca, host podcastu Marketing MasterClass (ponad 150.000 pobrań).
Współpracuje z ekspertami budując ich biznesy online w oparciu o sprzedaż produktów online. Radzą się jej znani autorzy, trenerzy i osoby showbiznesu, jak zmonetyzować ich obecność w Internecie.
Przychód w biznesie Magdaleny za rok 2019 wyniósł 1.700.000 zł na sprzedaży kursów online i szkolenia.
Magdalena na swoim koncie ma wiele udanych kampanii dla klientów zewnętrznych, m.in. dla jednego, dostarczyła klientów o wartości zakupowej 2,4 miliona PLN podczas dwumiesięcznej kampanii online, przy innej ponad 1 milion PLN przychodu w 15 dni, oraz 600 tysięcy PLN przychodu w 5 dni.
Współtworzyła strategie digital marketingowe dla najpopularniejszego psychologa w Polsce – Mateusza Grzesiaka, i dwie z nich przeprowadziła jako project manager. Innymi klientami byli m.in. mBank, Groupon.
Misją Magdaleny jest edukacja przedsiębiorców w zakresie tworzenia produktów online, czyli opakowania i sprzedaży ich wiedzy w formie produktów internetowych. Wierzy, że dobrze prosperujący biznes jest fundamentem szczęśliwej rodziny.
Ciągle wiele branż broni się przed wejściem do internetu. Wielu wydaje się to „niemożliwe”. Jednym z takich przykładów jest branża położnicza i edukacja okołoporodowa. Esterze udało się zrobić to, co niemożliwe i dzisiaj oprócz działalności stacjonarnej ma prężny biznes online. Stworzyła model działania, który odpowiedział na niezauważone przez innych potrzeby klientów.
Położna z wieloletnim doświadczeniem i międzynarodowy dyplomowany konsultant laktacyjny IBCLC. Tylko w ciągu ostatnich dwóch przeszkoliła ponad 700 położnych z całej Polski. W grudniu 2018 roku wydała swoją pierwszą książkę pt „Pokonaj laktoterroryzm – 5 kroków do udanego karmienia piersią”, a także zupełnie niedawno uruchomiła platformę e-learningowej dla kobiet i dla położnych. Jest przykładem, że pracę typowo stacjonarną da się zamienić w biznes online i właśnie o tym opowie podczas konferencji.
Franciszek od lat powtarza, że na Facebooku mamy dwie waluty – czas i pieniądze. Teraz, u progu recesji, metody oparte na zasięgu bezpłatnym będą potrzebne bardziej, niż kiedykolwiek. Podczas prelekcji zaprezentuje niskobudżetowe metody na budowanie zaangażowania Twoich odbiorców w social media – na Facebooku i Instagramie. Pokaże praktyczne case study i gotowe schematy działania na zerowym bądź minimalnym budżecie, do wykorzystania w branżach B2B oraz B2C.
Założyciel i szef Social Tigers. Strateg z 9-letnim doświadczeniem w kampaniach dla setek firm każdej wielkości. Ma na koncie setki szkoleń z SM dla korporacji, domów mediowych i instytucji rządowych. Autor kompleksowej publikacji na temat systemu reklamowego Facebooka – “Księga Adsów 3”.
Nawet najbardziej opanowanym osobom udziela się dzisiaj społeczna panika i brak pewności, co będzie jutro. Szczególnie, kiedy chodzi o zdrowie własne, bliskich i pieniądze, które są dzisiaj niezbędne. Dlatego na marketingowej konferencji nie może zabraknąć elementu mentalności, aby zachować spokój i zimną krew przy podejmowaniu decyzji.
Ewelina jest absolwentka psychologii i neuronauki Queens College. Pracowała w klinice psychiatrycznej w Nowym Jorku, gdzie była specjalistą od terapii grupowych. Wypadek i choroba przyczyniły się do odkrycia przez nią innych metod pracy z ludźmi. Wykorzystuje w nich wszystkie aspekty naszego istnienia: psychiczny, mentalny i duchowy. Jej filozofią wykorzystywaną w metodzie ODKRYWANIA jest to, że jesteśmy cudem do odkrycia, a nie problemem do naprawienia.
Każdy przedsiębiorca, który prowadzi rentowny biznes umie promować i sprzedawać w interakcji na żywo. Internet i jego użytkownicy to inna bajka. I chociaż wymagają zrozumienia nowych mechanizmów oraz korzystania z innych metod, każdy jest w stanie skutecznie sprzedawać online.
Autorka #1 best selling książki „Jedna kampania do wolności” nominowanej TOP10 biznesowych książek 2018 ECONOMICUS, twórca licznych kursów online i szkolenia KAMPANIA WOW, ekspert online marketingu, przedsiębiorca, host podcastu Marketing MasterClass (ponad 150.000 pobrań).
Współpracuje z ekspertami budując ich biznesy online w oparciu o sprzedaż produktów online. Radzą się jej znani autorzy, trenerzy i osoby showbiznesu, jak zmonetyzować ich obecność w Internecie.
Przychód w biznesie Magdaleny za rok 2019 wyniósł 1.700.000 zł na sprzedaży kursów online i szkolenia.
Magdalena na swoim koncie ma wiele udanych kampanii dla klientów zewnętrznych, m.in. dla jednego, dostarczyła klientów o wartości zakupowej 2,4 miliona PLN podczas dwumiesięcznej kampanii online, przy innej ponad 1 milion PLN przychodu w 15 dni, oraz 600 tysięcy PLN przychodu w 5 dni.
Współtworzyła strategie digital marketingowe dla najpopularniejszego psychologa w Polsce – Mateusza Grzesiaka, i dwie z nich przeprowadziła jako project manager. Innymi klientami byli m.in. mBank, Groupon.
Misją Magdaleny jest edukacja przedsiębiorców w zakresie tworzenia produktów online, czyli opakowania i sprzedaży ich wiedzy w formie produktów internetowych. Wierzy, że dobrze prosperujący biznes jest fundamentem szczęśliwej rodziny.
W obecnej sytuacji większość firm odnotowuje spadek przychodów. To moment na wprowadzanie zmian i optymalizację modelu funkcjonowania Twojej firmy. Weź kartkę i długopis. Przeprowadź przegląd swojego biznesu w obszarze oferty, relacji z zespołem oraz klientami. Wykorzystaj ten czas i wzmocnij swój biznes.
Dzięki tej wirtualnej sesji:
Greg Albrecht – przedsiębiorca, doradca zarządów, autor podcastu.
Własne miejsce w sieci jest niezbędne dla każdego, kto poważnie myśli o zarabianiu online. Social media się przydają, aby zdobyć uwagę ludzi, ale 2 kluczowe rzeczy dzieją się na na Twojej stronie internetowej. Czyli budowanie bazy email oraz sprzedaż.
Stwórz samodzielnie stronę WWW, aby:
Ola Gościniak prowadzi biznes online, kanał na YouTube oraz bloga Jestem Interaktywna (olagosciniak.pl) o nowych technologiach i o tym, jak zrobić własną stronę internetową. Na kilkutysięcznej grupie wsparcia na FB Jesteśmy Interaktywne pomaga kobietom w tworzeniu swojego miejsca w sieci. Na co dzień prowadzi kursy, webinary, wyzwania związane z tematyką stron internetowych i biznesu online. Autorka książki Bądź online, o tym jak stworzyć stronę WWW.
Finalistka konkursu Sukces Pisany Szminką Businesswoman roku w kategorii Influencerka Roku 2017 oraz wyróżniona przez JasonHunt w rankingu TOP30 wpływowych blogerów za 2017 rok i TOP20 za 2018 rok, jej blog jest odwiedzany miesięcznie kilkadziesiąt tysięcy razy.
Występowała na wielu konferencjach dla blogerów oraz osób zainteresowanych WordPressem m.in. I <3 Marketing, WordCamp oraz Blog Conference Poznań.
Ola swoją pierwszą stronę internetową stworzyła 20 lat temu. Od tamtej pory stworzyła ponad 250 stron i prowadziła przez 5 lat własną firmę specjalizującą się właśnie w tej dziedzinie. Absolwentka Informatyki na Politechnice Poznańskiej oraz Grafiki Projektowej w Collegium Da Vinci.
© Magdalena Pawlowska 2020