Konferencja już za nami, ale szykujemy dla Ciebie nagrania!
Zapisz się, aby otrzymać dostęp.

ZBUDUJ I UTRZYMAJ
RECESJO-ODPORNY BIZNES

Poznaj praktyczne narzędzia i strategie, które pomogą Ci szybko przenieść obecny biznes do internetu lub wzmocnić Twój aktualny biznes online.

Online Summit - konferencja biznesu online Magdaleny Pawłowskiej
Online Summit - konferencja biznesu online Magdaleny Pawłowskiej

Data

WTOREK: 31 marca 2020

Czas

9:00 - 19:30 CET | Przerwa 13:00-14:00

100% online

Pełnowartościowe szkolenie bez wychodzenia z domu!

Świat zmienił się na zawsze!
Dzisiaj jest czas adaptacji biznesów do nowej rzeczywistości, czyli wejścia do świata online!


Konsekwencje wybuchu pandemii z dnia na dzień przewróciły Twój biznes i życie do góry nogami?! I jak zawsze musisz liczyć tylko na siebie, bo obietnice polityków nie zapłacą Twoich rachunków ani nie utrzymają rodziny?

Właśnie dla takich osób przygotowałam całodniową, bezpłatną konferencję online. Wraz z zaproszonymi praktykami biznesu online pokażemy Ci nie tylko, jak przetrwać ten trudny czas, ale w efekcie, jak wzmocnić Twoją działalność, aby w przyszłości była odporna na kryzysy.

Spędź z nami jeden dzień, aby zdobyć wiedzę, która zaprocentuje już w najbliższych tygodniach po wdrożeniu.

Do zobaczenia!
Magdalena Pawłowska

6 NIEZBĘDNYCH ELEMENTÓW
aby wygrać z kryzysem, pozostać na rynku i wyjść z niego silniejszym!

Asset 4

Aktualizacja strategii

Sam pomysł, aby zacząć działać w internecie to za mało. Musisz zaplanować na czym zarobisz, jak wdrożysz nowe produkty do swojego biznesu oraz w jaki sposób zdobędziesz klientów i jak im sprzedasz.

Asset 1

Odpowiedz na nowe potrzeby klientów

Wiele usług i produktów traci sens bytu i trzeba wymyślić je na nowo, dopasować do nowych wymagań klientów i zapewnić ich o tym, że wciąż otrzymają najlepszą jakość.

Asset 7

Opanowanie stresu i emocji

Niepewność o jutro zawsze powoduje stres, nawet, jeżeli masz nerwy ze stali. Dlatego jako przedsiębiorca musisz dbać każdego dnia o swoje myśli.

Asset 3

Widoczność w sieci

Aby biznes online się kręcił, potrzebujesz swojego miejsca w sieci, czyli strony www oraz kanałów komunikacji, w których zbudujesz zaangażowaną społeczność.

Asset 6

Dotarcie do nowych klientów

Bez klientów nie ma biznesu! Dlatego dowiesz się, jak do nich dotrzeć, aby skalować biznes online i zwiększać zyski szybciej niż rosną koszty.

Asset 5

Sprzedaż, sprzedaż i jeszcze raz sprzedaż

Sprzedaż w internecie różni się od sprzedaży na żywo, dlatego poznasz metody, dzięki którym Twoje wirtualne produkty będą rozchwytywane!

Dołącz do konferencji, aby wdrożyć nasze najlepsze rozwiązania w swoim biznesie!

Poznaj prelegentów i plan dnia

6 topowych ekspertów z najaktualniejszą wiedzą biznesową

9:00 - 10:20

Magdalena Pawłowska

Jak stworzyć wirtualny produkt (np. kurs online), który zrobisz w zaciszu własnego domu, nawet jeśli do tej pory działałeś tylko stacjonarnie

W obecnej sytuacji posiadanie produktów dostępnych dla klientów w 100% online to już nie jest dodatek do biznesu, to pozycja obowiązkowa. Na tej sesji dowiesz się, jakie masz możliwości w tej dziedzinie. Poznasz cały wachlarz produktów oraz dowiesz się, jak wybrać to, co Tobie przyniesie najlepsze korzyści.

  • Jak stworzyć produkt online na bazie aktualnie posiadanej wiedzy, umiejętności i doświadczenia?
  • Jak opakować wirtualny produkt, aby klient rozpoznał jego realną wartość?
  • Jak zaprezentować ofertę klientowi w zmienionej rzeczywistości ekonomicznej i społecznej?

Autorka #1 best selling książki „Jedna kampania do wolności” nominowanej TOP10 biznesowych książek 2018 ECONOMICUS, twórca licznych kursów online i szkolenia KAMPANIA WOW, ekspert online marketingu, przedsiębiorca, host podcastu Marketing MasterClass (ponad 150.000 pobrań).

Współpracuje z ekspertami budując ich biznesy online w oparciu o sprzedaż produktów online. Radzą się jej znani autorzy, trenerzy i osoby showbiznesu, jak zmonetyzować ich obecność w Internecie.

Przychód w biznesie Magdaleny za rok 2019 wyniósł 1.700.000 zł na sprzedaży kursów online i szkolenia.

Magdalena na swoim koncie ma wiele udanych kampanii dla klientów zewnętrznych, m.in. dla jednego, dostarczyła klientów o wartości zakupowej 2,4 miliona PLN podczas dwumiesięcznej kampanii online, przy innej ponad 1 milion PLN przychodu w 15 dni, oraz 600 tysięcy PLN przychodu w 5 dni.

Współtworzyła strategie digital marketingowe dla najpopularniejszego psychologa w Polsce – Mateusza Grzesiaka, i dwie z nich przeprowadziła jako project manager. Innymi klientami byli m.in. mBank, Groupon.

Misją Magdaleny jest edukacja przedsiębiorców w zakresie tworzenia produktów online, czyli opakowania i sprzedaży ich wiedzy w formie produktów internetowych. Wierzy, że dobrze prosperujący biznes jest fundamentem szczęśliwej rodziny.

10:30 - 11:20

Estera Michalak

Jak przenieść biznes stacjonarny do internetu na przykładzie położnej: 3 kroki do opieki okołoporodowej online

Ciągle wiele branż broni się przed wejściem do internetu. Wielu wydaje się to „niemożliwe”. Jednym z takich przykładów jest branża położnicza i edukacja okołoporodowa. Esterze udało się zrobić to, co niemożliwe i dzisiaj oprócz działalności stacjonarnej ma prężny biznes online. Stworzyła model działania, który odpowiedział na niezauważone przez innych potrzeby klientów.

  • Stwórz swoje miejsce w Internecie zaczynając od fundamentów
  • Przygotuj narzędzia do udzielania konsultacji online
  • Udzielaj porad – zasady i najlepsze praktyki do obsługi klienta online

Położna z wieloletnim doświadczeniem i międzynarodowy dyplomowany konsultant laktacyjny IBCLC. Tylko w ciągu ostatnich dwóch przeszkoliła ponad 700 położnych z całej Polski. W grudniu 2018 roku wydała swoją pierwszą książkę pt „Pokonaj laktoterroryzm – 5 kroków do udanego karmienia piersią”, a także zupełnie niedawno uruchomiła platformę e-learningowej dla kobiet i dla położnych. Jest przykładem, że pracę typowo stacjonarną da się zamienić w biznes online i właśnie o tym opowie podczas konferencji.

11:30 - 13:00

Franciszek Bazyli Georgiew

Działania bezpłatne i niskobudżetowe na Facebooku i Instagramie - jak zrobić coś z niczego w dobie recesji gospodarczej

Franciszek od lat powtarza, że na Facebooku mamy dwie waluty – czas i pieniądze. Teraz, u progu recesji, metody oparte na zasięgu bezpłatnym będą potrzebne bardziej, niż kiedykolwiek. Podczas prelekcji zaprezentuje  niskobudżetowe metody na budowanie zaangażowania Twoich odbiorców w social media – na Facebooku i Instagramie. Pokaże praktyczne case study i gotowe schematy działania na zerowym bądź minimalnym budżecie, do wykorzystania w branżach B2B oraz B2C.

  • Jak funkcjonuje algorytm Facebooka i Instagramu?
  • Jakie cele reklamowe i taktyki marketingowe sprawdzą się w przypadku niewielkich budżetów?
  • W jaki sposób efektywnie budować zaangażowanie, generować przejścia na stronę internetową i sprzedaż?

Założyciel i szef Social Tigers. Strateg z 9-letnim doświadczeniem w kampaniach dla setek firm każdej wielkości. Ma na koncie setki szkoleń z SM dla korporacji, domów mediowych i instytucji rządowych. Autor kompleksowej publikacji na temat systemu reklamowego Facebooka – “Księga Adsów 3”.

13:00 - 14:00

Przerwa obiadowa

14:00 - 15:20

Ewelina Stępnicka

Odkrywanie jako metoda radzenia sobie z emocjami i stresem

Nawet najbardziej opanowanym osobom udziela się dzisiaj społeczna panika i brak pewności, co będzie jutro. Szczególnie, kiedy chodzi o zdrowie własne, bliskich i pieniądze, które są dzisiaj niezbędne. Dlatego na marketingowej konferencji nie może zabraknąć elementu mentalności, aby zachować spokój i zimną krew przy podejmowaniu decyzji.

  • Zrozumienie czym jest inteligencja emocjonalna i jak ją wykorzystać w życiu i biznesie
  • Ważność “dlaczego” w radzeniu sobie z emocjami i stresem
  • Praktyka mindfulness – obserwacja emocji i metody radzenia sobie z nimi

Ewelina jest absolwentka psychologii i neuronauki Queens College. Pracowała w klinice psychiatrycznej w Nowym Jorku, gdzie była specjalistą od terapii grupowych. Wypadek i choroba przyczyniły się do odkrycia przez nią innych metod pracy z ludźmi. Wykorzystuje w nich wszystkie aspekty naszego istnienia: psychiczny, mentalny i duchowy. Jej filozofią wykorzystywaną w metodzie ODKRYWANIA jest to, że jesteśmy cudem do odkrycia, a nie problemem do naprawienia.

15:30 - 16:50

Magdalena Pawłowska

Jak robić kampanie sprzedażowe nie wstając od śniadania?

Każdy przedsiębiorca, który prowadzi rentowny biznes umie promować i sprzedawać w interakcji na żywo. Internet i jego użytkownicy to inna bajka. I chociaż wymagają zrozumienia nowych mechanizmów oraz korzystania z innych metod, każdy jest w stanie skutecznie sprzedawać online.

  • Dowiesz się, czym różni się sprzedaż stacjonarna od sprzedaży online?
  • Poznasz modele sprzedaży online, które będą niezastąpione w najbliższym czasie.
  • Zrozumiesz, jak wykorzystać to, co wiesz o klientach, aby zwiększyć swoją skuteczność w sprzedaży internetowej.

Autorka #1 best selling książki „Jedna kampania do wolności” nominowanej TOP10 biznesowych książek 2018 ECONOMICUS, twórca licznych kursów online i szkolenia KAMPANIA WOW, ekspert online marketingu, przedsiębiorca, host podcastu Marketing MasterClass (ponad 150.000 pobrań).

Współpracuje z ekspertami budując ich biznesy online w oparciu o sprzedaż produktów online. Radzą się jej znani autorzy, trenerzy i osoby showbiznesu, jak zmonetyzować ich obecność w Internecie.

Przychód w biznesie Magdaleny za rok 2019 wyniósł 1.700.000 zł na sprzedaży kursów online i szkolenia.

Magdalena na swoim koncie ma wiele udanych kampanii dla klientów zewnętrznych, m.in. dla jednego, dostarczyła klientów o wartości zakupowej 2,4 miliona PLN podczas dwumiesięcznej kampanii online, przy innej ponad 1 milion PLN przychodu w 15 dni, oraz 600 tysięcy PLN przychodu w 5 dni.

Współtworzyła strategie digital marketingowe dla najpopularniejszego psychologa w Polsce – Mateusza Grzesiaka, i dwie z nich przeprowadziła jako project manager. Innymi klientami byli m.in. mBank, Groupon.

Misją Magdaleny jest edukacja przedsiębiorców w zakresie tworzenia produktów online, czyli opakowania i sprzedaży ich wiedzy w formie produktów internetowych. Wierzy, że dobrze prosperujący biznes jest fundamentem szczęśliwej rodziny.

17:00 - 18:20

Greg Albrecht

Jak skorzystać na kryzysie? Zoptymalizuj swój biznes w 3 krokach.

W obecnej sytuacji większość firm odnotowuje spadek przychodów. To moment na wprowadzanie zmian i optymalizację modelu funkcjonowania Twojej firmy. Weź kartkę i długopis. Przeprowadź przegląd swojego biznesu w obszarze oferty, relacji z zespołem oraz klientami. Wykorzystaj ten czas i wzmocnij swój biznes.

Dzięki tej wirtualnej sesji:

  • Zidentyfikujesz swoje mocne i słabe strony
  • Zbudujesz plan najbliższych kroków, które pchną Twój biznes do przodu
  • Otrzymasz kilka konkretnych sugestii działań do wdrożenia natychmiast

Greg Albrecht – przedsiębiorca, doradca zarządów, autor podcastu.

  • Pracuje dla zespołów zarządzających jako coach, mentor i facylitator. 
  • Wspiera międzynarodową scenę startupową oraz lokalnych przedsiębiorców jako inwestor i mentor (m.in. w ramach Google for Startups Accelerator).
  • Jest współzałożycielem Sundose.io – startupu technologicznego transformującego branżę suplementacji.
  • Prowadzi Greg Albrecht Podcast – wiodący podcast o tematyce biznesowej. 
  • Przygotowuje liderów do wystąpień publicznych i jest mówcą w klubie mówców Powerspeech.
  • Jest certyfikowanym coachem ICC oraz absolwentem Swedish Institute Management Programme.

18:30 - 19:30

Ola Gościniak

5 kroków do skutecznej strony WWW, dzieki której pozyskasz klientów i zyskasz miano eksperta.

Własne miejsce w sieci jest niezbędne dla każdego, kto poważnie myśli o zarabianiu online. Social media się przydają, aby zdobyć uwagę ludzi, ale 2 kluczowe rzeczy dzieją się na na Twojej stronie internetowej. Czyli budowanie bazy email oraz sprzedaż.

Stwórz samodzielnie stronę WWW, aby:

  • Mieć wpływ na jej całokształt oraz termin realizacji.
  • Zyskać samodzielność w jej aktualizacjach – zaoszczędzić pieniądze i móc je na przykład przeznaczyć na promocję biznesu.

Ola Gościniak prowadzi biznes online, kanał na YouTube oraz bloga Jestem Interaktywna (olagosciniak.pl) o nowych technologiach i o tym, jak zrobić własną stronę internetową. Na kilkutysięcznej grupie wsparcia na FB Jesteśmy Interaktywne pomaga kobietom w tworzeniu swojego miejsca w sieci. Na co dzień prowadzi kursy, webinary, wyzwania związane z tematyką stron internetowych i biznesu online. Autorka książki Bądź online, o tym jak stworzyć stronę WWW.

Finalistka konkursu Sukces Pisany Szminką Businesswoman roku w kategorii Influencerka Roku 2017 oraz wyróżniona przez JasonHunt w rankingu TOP30 wpływowych blogerów za 2017 rok i TOP20 za 2018 rok, jej blog jest odwiedzany miesięcznie kilkadziesiąt tysięcy razy.

Występowała na wielu konferencjach dla blogerów oraz osób zainteresowanych WordPressem m.in. I <3 Marketing, WordCamp oraz Blog Conference Poznań.

Ola swoją pierwszą stronę internetową stworzyła 20 lat temu. Od tamtej pory stworzyła ponad 250 stron i prowadziła przez 5 lat własną firmę specjalizującą się właśnie w tej dziedzinie.  Absolwentka Informatyki na Politechnice Poznańskiej oraz Grafiki Projektowej w Collegium Da Vinci.

Zarejestruj się, aby otrzymać dostęp do nagrań z konferencji

© Magdalena Pawlowska 2020