Wirtualna konferencja Twórców Kursów Online

Jedyna konferencja polskich twórców kursów, gdzie 16 prelegentów pokaże, w jaki sposób stworzyło swój biznes online oparty o wiedzę

Znani twórcy kursów z potwierdzonymi wynikami odkrywają swoje strategie budowania marki, gromadzenia społeczności oraz tworzenia i sprzedaży info produktów

Data

29-30 października 2020
czwartek - piątek

Czas

Codziennie 10:00 - 16:30

100% online

Pełnowartościowe szkolenie bez wychodzenia z domu!

Rewolucja kursów online nabiera tempa!
Załap się na rosnącą falę!

Wiele osób twierdzi, że rynek kursów online jest już zatłoczony. Uważa, że coraz ciężej wpaść na pomysł, dzięki któremu uda się przebić, dobrze zarabiać i mieć stabilny biznes.
 
Tak naprawdę kursy online w Polsce dopiero się rozpędzają, a potencjał finansowy branży rośnie z roku na rok. Dlatego cały czas jest dobry czas, aby zacząć i korzystać z wszechobecnych technologii oraz przede wszystkim możliwości! 
 
Zaprosiłam 15 czołowych twórców kursów online, aby podzielili się swoimi przepisami na sukces w biznesie online opartym o ekspercką wiedzę. Każdy z nich pokaże filary swojej strategii, co działa, co nie działa i na czym obecnie się skupiają.
 
Jeżeli po głowie chodzą Ci pytania, czy jest sens zacząć lub jak wejść na profesjonalny poziom, oto niepowtarzalna okazja, aby zajrzeć za kulisy biznesów z potwierdzonymi wynikami!

8 aspektów dochodowych biznesów online,
które wyczerpująco omówimy podczas konferencji:

Budowanie wizerunku

Czyli, jakie działania pozwoliły prelegentom zająć i utrzymać pozycję eksperta w branży. Pozycjonowanie marki osobistej to nieodłączny element i warto od samego początku robić to z konkretnym celem w głowie.

Budowanie społeczności

To jeden z najsilniejszych zasobów, jakim możesz dysponować, aby podbić rynek swoimi produktami. Przyjrzymy się zarówno platformom społecznościowym, jak i metodom działania.

Metody budowania list email

Stary dobry email marketing wciąż ma się świetnie (generuje najwyższe zwroty z inwestycji w marketing) i pozwala zachować niezależność od kapryśnych portali. Dlatego nie zabraknie sposobów, aby budować listę mailingową.

Tworzenie produktów cyfrowych

To szeroki temat rodzący mnóstwo dylematów w głowie. Omówimy pod kątem wyboru tematów na info produkty oraz radzeniem sobie z wewnętrznym krytykiem!

Strategie sprzedaży

Na pewno wiesz, że nie istnieje jedna, najlepsza. Dlatego odkryjemy cały wachlarz strategii, które stosujemy. Na ich bazie można wybrać najlepszą do własnej sytuacji.

Strategie cenowe

Ile ten kurs jest warty? Ile ludzie za niego zapłacą? Jak zrobić promocję, aby nie zabić dalszej sprzedaży? Tak, odpowiemy na te pytanie, pokazując, jakimi kryteriami się kierujemy i co u nas działa!

Najważniejsze wnioski z doświadczenia

Każdy twórca kursów online z wieloma produktami i kampaniami na koncie ma unikalne spojrzenie na biznes. Czasami jeden wniosek może zmienić całe podejście i sprawić, że znikną największe blokady!

Wytrwałość i motywacja

Chociaż każdy marzy o sukcesie w jedną noc, zawsze jest on wynikiem wytrwałej pracy. Warto więc poznać różne sposoby, aby utrzymać motywację i działać aż do pojawienia się efektów.

Dołącz do konferencji, aby wdrożyć nasze najlepsze rozwiązania w swoim biznesie!

Poznaj prelegentów i harmonogram konferencji

Szczegółową agendę udostępnimy na kilka dni przed konferencją.

Dzień 1

Magdalena Pawłowska

Uczy, jak budować biznes online w oparciu o info produkty i kampanie sprzedażowe

Autorka #1 best selling książki „Jedna kampania do wolności” nominowanej TOP10 biznesowych książek 2018 ECONOMICUS, twórca licznych kursów online i szkolenia KAMPANIA WOW, ekspert online marketingu, przedsiębiorca, host podcastu Marketing MasterClass (ponad 150.000 pobrań).

Współpracuje z ekspertami budując ich biznesy online w oparciu o sprzedaż produktów online. Radzą się jej znani autorzy, trenerzy i osoby showbiznesu, jak zmonetyzować ich obecność w Internecie.

Przychód w biznesie Magdaleny za rok 2019 wyniósł 1.700.000 zł na sprzedaży kursów online i szkolenia.

Magdalena na swoim koncie ma wiele udanych kampanii dla klientów zewnętrznych, m.in. dla jednego, dostarczyła klientów o wartości zakupowej 2,4 miliona PLN podczas dwumiesięcznej kampanii online, przy innej ponad 1 milion PLN przychodu w 15 dni, oraz 600 tysięcy PLN przychodu w 5 dni.

Współtworzyła strategie digital marketingowe dla najpopularniejszego psychologa w Polsce – Mateusza Grzesiaka, i dwie z nich przeprowadziła jako project manager. Innymi klientami byli m.in. mBank, Groupon.

Misją Magdaleny jest edukacja przedsiębiorców w zakresie tworzenia produktów online, czyli opakowania i sprzedaży ich wiedzy w formie produktów internetowych. Wierzy, że dobrze prosperujący biznes jest fundamentem szczęśliwej rodziny.

Artur Jabłoński

Twórca kursów online o reklamach PPC

CEO agencji digitalk, wyspecjalizowanej w działaniach w mediach społecznościowych i reklamach PPC (Google & Social Media Ads). Pracował m.in. dla: Ergo Hestia, Oferteo, Wydawnictwa Znak, Otomoto, Otodom, NEUCA, Sphinx, Województwo Pomorskie i Kujawsko-Pomorskie, czy Instytutu Matki i Dziecka. 

Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje kampanie dla firm i instytucji różnego typu – od korporacji przez MŚP po instytucje kultury czy urzędy.  Na sali szkoleniowej spędził już ponad 4 tysiące godzin. To do niego inne agencje wysyłają swoich ludzi, by nauczył ich tworzyć skuteczne kampanie.

Autor dwóch bestsellerowych poradników biznesowych: “Skuteczna reklama na Facebooku” oraz “Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować)”, jak również jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com

Wykładowca licznych studiów podyplomowych w całej Polsce: Wyższych Szkół Bankowych, AGH w Krakowie oraz Politechniki Białostockiej. Nagradzany prelegent najważniejszych konferencji marketingowych w kraju.

Ola Gościniak

Tworzy kursy online o samodzielnym tworzeniu stron i sklepów na WordPress

Ola Gościniak rozwija bloga Jestem Interaktywna olagosciniak.pl oraz grupę na FB Jesteśmy Interaktywne. Autorka książki Bądź online, o tym jak stworzyć stronę WWW. Pomaga kobietom w tworzeniu swojego bloga, biznesu online oraz strony WWW prowadząc kursy, webinary oraz live’y. 

Występowała na różnych konferencjach m.in. I <3 Marketing, Blog Conference Poznań, WordCamp. Finalistka konkursu Sukces Pisany Szminką Businesswoman roku w kategorii Influencerka Roku 2017 oraz wyróżniona przez JasonHunt w rankingu TOP30 wpływowych blogerów za 2017 rok, a w 2018 roku w TOP 20.

Ewelina Stępnicka

Tworzy kursy z rozwoju duchowego autorską metodą odkrywania

Twórczyni metody ODKRYWANIA, która polega na uświadamianiu ludziom, że są cudem do odkrycia, a nie problemem do naprawienia.

Magdalena Hajkiewicz-Mielniczuk

Tworzy kursy o psychodietetyce i kursy biznesowe dla dietetyków

Autorka bloga wiem-co-jem.pl, podcastu „Magdalena Hajkiewicz – podcast,” CEO platformy kursowej akademia.wiem-co-jem.pl oraz współtwórczyni projektu „Przedsiębiorczy dietetyk”. Z sukcesami tworzy i sprzedaje kursy online z zakresu psychodietetyki, zdrowego odżywiania oraz biznesu dla dietetyków. Jej szkolenia stacjonarnie i online ukończyło prawie 7 tys. osób. Buduje biznes oparty na wartościach, którego fundamentami są autentyczność, zaufanie, poczucie misji oraz przekazywanie dużej,

Agnieszka Kudela

Prowadzi Akademię Wytwórni Ślubów

Specjalistka od marketingu w branży ślubnej, mentorka wedding plannerów, która pierwszą ślubną firmę założyła 16 lat temu.

Założycielka agencji ślubnej Wytwórni Ślubów, a także trenerka, która od ponad 5 lat szkoli obecnych i przyszłych Wedding Plannerów z Polski, a także Europy, w ramach prowadzonej przez siebie Akademii Wytwórni Ślubów.

Jej naczelną wartością w biznesie są relacje, które udało jej się przenieść do świata kursów online, tworząc alternatywny, wyczerpujący program szkoleniowy, który nie tylko kompleksowo naucza zawodu i pokazuje jak odnaleźć się w tak szybko zmieniającym się świecie, ale tworzy także wspierającą się w biznesie społeczność.

Patryk Czerniejewski

Twórca platformy Chcę Zostać

Aktor, przedsiębiorca, piłkarz. 

Ukończył Państwową Wyższą Szkołę Teatralną w Krakowie. Grał u Pasikowskiego, Glińskiego, Vegi, a na srebrnym ekranie dał się poznać widzom m.in. w „Na dobre i na złe”, „Diagnoza”. Jest również czynnym aktorem dubbingowym, jego głos można usłyszeć w wielu hitach kinowych i telewizyjnych.

Pieniądze na swój pierwszy biznes zdobył… wygrywając teleturniej. 

CEO, twórca oraz reżyser i producent nagrań w projekcie CHCĘ ZOSTAĆ (www.chcezostac.pl) – platformy ze szkoleniami online kinowej jakości.


Autor blogów:

– Książka w Minutę,

– Aktorska Sztuka Biznesu.

Ilona Przetacznik

Autorka kursów online o RODO i prawie dla przedsiębiorców

Ilona Przetacznik – Radca prawny, przedsiębiorca, ekspert prawa online i RODO. Ukończyła studia w zakresie lead management oraz project management, co pozwala jej tworzyć nieoczywiste rozwiązania prawne. Studiowała prawo w Polsce i we Francji. 

 

Autorka kursów online, wyzwań, e-booków i innych produktów elektronicznych, np. kursu online RODO MUST HAVE dla małych firm #kursowzory oraz kursu online #Legalna Sprzedaż Online czy Pakietu dokumentów #Legalny e-sklep. Prowadzi blog legalnybiznesonline.pl. Pomaga małym i średnim przedsiębiorcom poprzez szkolenia w zakresie e-commerce, wdrożenia RODO i sporządzanie umów. Od kilku lat, bez zbędnego „ą – ę”, prowadzi prawnicze szkolenia z cyklu #LegalnaKawa na swoim fanpage – Legalny Biznes Online. Przeprowadza także bezpłatne autorskie audyty prawne stron www w grupie na Facebooku #Legalny Biznes Online. Działa pro bono w Fundacji Prawo dla Mam. 

Dzień 2

Lidia Buksak

Tworzy kursy o wystąpieniach publicznych

Jestem trenerem wystąpień publicznych, logopedą medialnym, autorką bestsellera „Szkoła Mówców” i członkiem Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców.  Specjalizuję się w pracy menedżerami, a szczególnie z zarządami i prezesami. Pracowałam w bardzo różnych branżach, od finansowej, przez IT aż do firm produkcyjnych. Wykładam na wyższych uczelniach, na studiach MBA i jestem mówcą na eventach firmowych i konferencjach biznesowych. Od 25 lat szkolę, konsultuję i doradzam osobom występującym publicznie, jak mówić, żeby ludzie nas słuchali, podążali za nami i jak skutecznie sprzedawać ze sceny i w mediach Przez 18 lat uczyłam w telewizji skutecznego przekazu i zachowania przed kamerą najbardziej znanych dziennikarzy w Polsce.
Pomagam osobom, które chcą skutecznie się komunikować z innym ludźmi i rozwijać swoje biznesy dzięki umiejętnościom wystąpień publicznych offline i online.

Uwielbiam uczyć i widzieć jak moi klienci stają się świetnymi mówcami. I… jestem w tym naprawdę dobra! 

Marta Krasnodębska

Autorka kursów o strategiach social media i growth hacking

Marta Krasnodębska jest strategiem marki i biznesu online, autorką 9 popularnych książek i ponad 30 kursów online, które odniosły międzynarodowy sukces pod marką Hakerki Sukcesu.
Pomaga kreatywnym osobom zbudować skalowalny biznes online oraz  markę eksperta opartą na ich wiedzy i pasji.
W ciągu roku od powstania marki Hakerki Sukcesu stworzyła społeczność ponad 25 000 kobiet, a w jej szkoleniach i bootcampach strategii i technik growth hacking wzięły dziesiątki tysięcy osób z ponad 48 krajów świata.

Dawid Bagiński

As Marketingu i Biznesu

Posiada bogate 13-letnie doświadczenie w budowaniu biznesów, w tym tych Internetowych.

Jest właścicielem kilku firm działających w 6 branżach. Jednym z nich jest agencja marketingowa SocialElite.pl, w której pomaga dla właścicieli ponad 150 firm podbijać rynek Polski i Europejski. Utworzone reklamy na podstawie jego metody, ciągu ostatnich 2 lat uzyskały ponad 1 000 000 000 wyświetleń. A przychody wygenerowane dla klientów w ramach współprac w 2019 roku przekroczyły 140 mln zł.

Julia Dzwończyk

Autorka kursów online o szyciu

Uczy szycia w sieci. Tworzy kursy szycia online, dzięki którym zarabia sześciocyfrowe kwoty pracując dwie godziny dziennie. Mama roczniaka, minimalistka, problem solver. Wierzy, że szycie to nie talent – tylko praktyczne rzemiosło, którego może nauczyć się każdy.

Fryderyk Karzełek

Twórca kursów online o sprzedaży i rozwoju osobistym

Twórca Klubu 555, który codziennie rano o godzinie 5:55 budzi tysiące Polaków, by poprzez zmianę nawyków zmieniali oni swoje życie. Jego inicjatywa tylko w rok dotarła do ponad 2 milionów ludzi, dając im wartość, motywację i narzędzia do pracy z własnym rozwojem osobistym. Przez ponad 30 lat, jako przedsiębiorca, przeżywał wzloty i upadki, które dały mu doświadczenie i wiedzę. Dzięki temu, dziś może wspierać i prowadzić, na ścieżce rozwoju, ludzi potrzebujących wzrastać w siłę. Latem 2019 roku wyszedł pieszo ze swojego domu i przeszedł ponad 2000 km do hiszpańskiej miejscowości Santiago de Campostella, by udowodnić, że ograniczenia są tylko w naszych głowach.

dr Monika Górska

Autorka kursów online o storytellingu

Reżyser, wykładowca akademicki, autor, mentor, twórca Mistrzowskiej Szkoły Storytellingu Biznesowego oraz Akademii Video Storytellingu online.

Storytellingu uczy od zawsze. Wie, jak w najkrótszym czasie przekazać maksimum praktycznej wiedzy. Oprócz doświadczenia biznesowego jako jedyna na polskim rynku ma autentyczne przygotowanie merytoryczne, bo jest reżyserem i scenarzystą setki filmów, z ponad 30-letnim doświadczeniem i z cennymi nagrodami na festiwalach na całym świecie. 

Dlaczego to ważne? Bo dla niej storytelling to nie kilka prostych marketingowych schematów i historyjek, lecz przede wszystkim unikatowa umiejętność wydobywania na światło autentycznych, ludzkich historii i ich interesującego opowiadania. 

Wśród jej klientów są zarządzający i pracownicy takich firm jak: Amica, ENEA, MPK, IMS Group, Raben Transport, Skanska, VOX, BALMA, TEB Akademia, Proart TV, TVP, WTK, Gazeta Wyborcza. 

Nazywają ją dr Story. Bardzo lubi tę nutkę zaskoczenia, kiedy jej klienci piszą w mailach: „Moniko, ten storytelling naprawdę działa!”

Daniel Bossy

Twórca kursów o reklamach na Facebooku

Kreator Marketingu Internetowego. Właściciel platform edukacyjnych z zakresu sprzedaży i marketingu internetowego. Specjalista w wykorzystaniu Social Media do celów biznesowych, tworzeniu baz mailingowych oraz przeprowadzania kampanii sprzedażowych. Prowadzi liczne szkolenia na żywo oraz online, na których już ponad 5000 uczestników miało okazję poznać najnowsze systemy do generowania sprzedaży w sieci i nie tylko. Jako konsultant wielu firm w Polsce doradza, oraz wdraża systemy sprzedażowe, które za zadanie mają zautomatyzować proces obsługi Klienta.

Rahim Blak

Kursy online z social media

Współzałożyciel ☰ edrone – pierwszego eCRM dla eCommerce, agencji social media click community oraz holdingu Sapiency, który koncentruje projekty oparte na technologii blockchain – Mosaico i Kanga Exchange. Aktualnie koncentruje się na łączeniu technologii blockchain z branżą OZE – odnawialne źródła energii, dzięki czemu zarządza rozproszoną energią i udziałowcami farm słonecznych Copernic. Absolwent wydziału malarstwa ASP w Krakowie i MBA w Łodzi. Prowadzi zajęcia z budowania marki w sieci na MBA w Łodzi i social media marketingu na AGH w Krakowie oraz Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Stworzył własny kierunek studiów podyplomowych „Zawód Social Media Manager” na WSEI w Krakowie. Ekstrawertyczny przedsiębiorca i szkoleniowiec, prelegent wielu konferencji, na których zdobywa najwyższe miejsca w ocenie uczestników. Szczęśliwy ojciec dwójki dzieci, które produkują mu więcej czasu:) Uwielbia dzielić się wiedzą, czemu daje wyraz w swoich filmach z serii #ZrozumiećBiznes. Wierzy, że tworzenie Startupów jest sztuką.

Zarejestruj się, aby dołączyć do konferencji na żywo:

© Magdalena Pawlowska 2020